Subject: RK korruptsioonivastase erikomisjoni 6. mai 2024 istung
From: Anu Kärtner <[email-masked]>
To: "Madis Timpson", "JM info Shared MB", "Kristiina Viks"
Cc: Kätlin-Chris Kruusmaa,Markko Künnapu
Date: Thu, 2 May 2024 12:00:53 +0300

Tere

Nagu eelnevalt kokku lepitud, ootab Riigikogu korruptsioonivastane
erikomisjon oma

6. mai 2024 istungile justiitsminister Madis Timpsonit. Istung algab kell
13.30 Riigikogu hoones ruumis nr 332

Käsitleme korruptsioonivastase tegevuskava 2021-2025 tegevusi,
korruptsioonivastase seaduse muudatuste arengut

ning huvide deklaratsioonide ideoloogilist arendamist, samuti huvide
deklaratsioonide registri tehnilist hetkeseisu ja arendamist.

Järjena komisjoni 29. aprilli istungile, kus käsitleti
spordimanipulatsioonide praegust ja võimalikku õiguslikku reguleerimist,

võib tulla mõni küsimus ka sel teemal.

Lugupidamisega

Anu Kärtner

Nõunik

Korruptsioonivastane erikomisjon

Riigikogu Kantselei

T: +372 631 6621

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee